Mikrobloging na dobre popularyzuje się nad Wisłą. Dużą popularność zdobywa ostatnio serwis Blip.pl. Ale do miana polskiego Twittera konkurentów nie brakuje. Właśnie powstał nowy serwis mikroblogowy Co-Robie.pl, który jest kolejnym polskim odpowiednikiem Twittera.
Zasady funkcjonowania serwisu są bardzo podobne jak w Blipie i Twitterze. Co-robie.pl pozwala na wymianę informacji pomiędzy użytkownikami dzięki krótkim wiadomościom tekstowym (maksymalna długość każdej wiadomości nie może przekraczać 160 znaków) Serwis umożliwia też dodawanie informacji z poziomu strony internetowej, przez telefon komórkowy oraz komunikator Gadu-Gadu.
Warto też zauważyć że serwis firmowany jest przez Grupę Forumowisko.pl. Co-Robie.pl ma w tej chwili 1500 użytkowników.
Szykuje się ostra walka o miano polskiego Twittera. Czy nowemu serwisowi uda się nawiązać równą walkę z Blipem? Mocno w to wątpię. Blip, prowadzony przez producenta Gadu-Gadu, pozyskał tylko w tym miesiącu aż 200 tys. nowych użytkowników. Nowemu serwisowi raczej trudno będzie się przebić. Bądź co bądź za Blipem stoi siła najpopularniejszego komunikatora internetowego w Polsce.
Ale mimo wszystko na nowy serwis z pewnością warto rzucić okiem. Mi spodobała się zwłaszcza ładna szata graficzna witryny.
Mariusz Koryszewski, Gazeta.pl
Mikrobloging na dobre popularyzuje się nad Wisłą. Dużą popularność zdobywa ostatnio serwis Blip.pl. Ale do miana polskiego Twittera konkurentów nie brakuje. Właśnie powstał nowy serwis mikroblogowy Co-Robie.pl, który jest kolejnym polskim odpowiednikiem Twittera.
Zasady funkcjonowania serwisu są bardzo podobne jak w Blipie i Twitterze. Co-robie.pl pozwala na wymianę informacji pomiędzy użytkownikami dzięki krótkim wiadomościom tekstowym (maksymalna długość każdej wiadomości nie może przekraczać 160 znaków) Serwis umożliwia też dodawanie informacji z poziomu strony internetowej, przez telefon komórkowy oraz komunikator Gadu-Gadu. Warto też zauważyć że serwis firmowany jest przez Grupę Forumowisko.pl. Co-Robie.pl ma w tej chwili 1500 użytkowników.Szykuje się ostra walka o miano polskiego Twittera. Czy nowemu serwisowi uda się nawiązać równą walkę z Blipem? Mocno w to wątpię. Blip, prowadzony przez producenta Gadu-Gadu, pozyskał tylko w tym miesiącu aż 200 tys. nowych użytkowników. Nowemu serwisowi raczej trudno będzie się przebić. Bądź co bądź za Blipem stoi siła najpopularniejszego komunikatora internetowego w Polsce.Ale mimo wszystko na nowy serwis z pewnością warto rzucić okiem. Mi spodobała się zwłaszcza ładna szata graficzna witryny.
Mariusz Koryszewski, Gazeta.pl
- Co-Robie.pl – nowy konkurent Blipa do miana polskiego Twittera?