Zaloguj | Nowe konto

Niestety jesteśmy kolejnym serwisem internetowym, który wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies), więc musimy Cię poinformować o tym (czuj się poinformowany/a). Jeśli nie chcesz, aby ciasteczka z naszej witryny były zapisywane w Twojej przeglądarce zmień jej ustawienia.

Open.FM rzuca wyzwanie konkurencji

Open.FM rzuca wyzwanie konkurencjiWydawca OPEN.FM rzuca publiczne wyzwanie i zaprasza wszystkie konkurencyjne internetowe stacje radiowe do upublicznienia swojej słuchalności oraz podania metodologii badania. Wg. danych jakie podaje GG Network na swojej stronie internetowej, radia spółki w grudniu słuchało ponad 3 miliony osób – o milion więcej niż w listopadzie.

W związku z tym Open.FM rzuca wyzwanie konkurencyjnym stacjom radiowym namawiając je do upublicznienia ich wyników słuchalności. Wyniki Open.FM oparte są o badanie gemiusStream dostarczające informacji o zachowaniu użytkowników odtwarzających materiały multimedialne (audio i wideo) w Internecie. gemiusStream umożliwia precyzyjne określenie m.in.: liczby rozpoczętych odtworzeń materiałów multimedialnych, liczby odtworzeń całkowitych oraz liczby sesji w dowolnych przedziałach czasowych. Statystyki, przeliczane natychmiast po dotarciu do modułów obliczeniowych, prezentowane są za pośrednictwem interfejsu.

Wyzwanie wydaje się o tyle ciekawsze, że wg. PBI – właściciela badania gemiusStream – GGNetwork zawyżyło opublikowane przez siebie wyniki za miesiąc listopad.

W pełni odpowiedzialnie określamy się jako najpopularniejsza obecnie w polskim Internecie platforma radiowa – mówi Grzegorz Chyliński z GG Network, Product Manager OPEN FM. – Mówiąc to opieramy się na niezależnym badaniu gemiusStream, które bada faktyczny strumień, a nie odsłony strony internetowej www radia. Badanie to uwzględnia specyfikę radia w sieci. Tak wysokie dane słuchalności OPEN FM potwierdzają również nasze wewnętrzne statystyki, jesteśmy bowiem w stanie bardzo dokładnie określić, ilu użytkowników słucha naszej platformy. Tak wysoki wynik – 3 mln – to niewątpliwy sukces i efekt konsekwentnego rozwijania polskiego rynku internetowych stacji radiowych.

Wydawca OPEN.FM rzuca publiczne wyzwanie i zaprasza wszystkie konkurencyjne internetowe stacje radiowe do upublicznienia swojej słuchalności oraz podania metodologii badania. Wg. danych jakie podaje GG Network na swojej stronie internetowej, radia spółki w grudniu słuchało ponad 3 miliony osób - o milion więcej niż w listopadzie. W związku z tym Open.FM rzuca wyzwanie konkurencyjnym stacjom radiowym namawiając je do upublicznienia ich wyników słuchalności. Wyniki Open.FM oparte są o badanie gemiusStream dostarczające informacji o zachowaniu użytkowników odtwarzających materiały multimedialne (audio i wideo) w Internecie. gemiusStream umożliwia precyzyjne określenie m.in.: liczby rozpoczętych odtworzeń materiałów multimedialnych, liczby odtworzeń całkowitych oraz liczby sesji w dowolnych przedziałach czasowych. Statystyki, przeliczane natychmiast po dotarciu do modułów obliczeniowych, prezentowane są za pośrednictwem interfejsu. Wyzwanie wydaje się o tyle ciekawsze, że wg. PBI - właściciela badania gemiusStream - GGNetwork zawyżyło opublikowane przez siebie wyniki za miesiąc listopad. - W pełni odpowiedzialnie określamy się jako najpopularniejsza obecnie w polskim Internecie platforma radiowa – mówi Grzegorz Chyliński z GG Network, Product Manager OPEN FM. – Mówiąc to opieramy się na niezależnym badaniu gemiusStream, które bada faktyczny strumień, a nie odsłony strony internetowej www radia. Badanie to uwzględnia specyfikę radia w sieci. Tak wysokie dane słuchalności OPEN FM potwierdzają również nasze wewnętrzne statystyki, jesteśmy bowiem w stanie bardzo dokładnie określić, ilu użytkowników słucha naszej platformy. Tak wysoki wynik – 3 mln – to niewątpliwy sukces i efekt konsekwentnego rozwijania polskiego rynku internetowych stacji radiowych.  - Open.FM rzuca wyzwanie konkurencji
Kategorie: Open.FM
Komentarze z Facebooka

Dodaj komentarz