Do zakresu obowiązków Barbary Berkan będzie należało tworzenie i nadzorowanie realizacji kompleksowej strategii marketingowej usług i produktów GG Network S.A. przez poszczególne działy produktowe spółki, w tym m.in. telefonii komórkowej GaduAIR, komunikatora, serwisów społecznościowych i projektów mediowych (Open FM, portal Gadu-Gadu.pl).
Barbara Berkan związana jest z rynkiem reklamy od 1996 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach Wilkiens (obecnie Draftfcb+Ad Fabrika), Hager i TBWA, pracując między innymi dla takich klientów, jak: Beiersdorf, Raiffeisen Bank Polska, PKO BP, Wawel, Campina, Scholler, Strollwerck, Otwarty Fundusz Emerytalny Kredyt Banku, Glaxo Wellcome, US Pharmacia, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwo Sportu.
Swoje doświadczenie zawodowe w branży reklamowej zdobywała również podczas kilkuletniej pracy w Scholz&Friends Warszawa, początkowo jako Client Service Director, następnie – Deputy Managing Director i Managing Director oraz członek zarządu Scholz & Friends Warszawa.
Barbara Berkan jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji w Warszawie Wydział Zarządzania i Marketingu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Group Trainer przygotowane przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej i Laboratorium Psychoedukacji. Uczestnik międzynarodowych programów stażowych USAID, PHARE oraz wielu szkoleń i kursów z zakresu komunikacji marketingowej, zarządzania, negocjacji oraz rozwoju interpersonalnego.
Ciekaw jestem jak nowa szefowa działu marketingu wpłynie na wizerunek spółki i usługi oferowane przez nią 😉
Do zakresu obowiązków Barbary Berkan będzie należało tworzenie i nadzorowanie realizacji kompleksowej strategii marketingowej usług i produktów GG Network S.A. przez poszczególne działy produktowe spółki, w tym m.in. telefonii komórkowej GaduAIR, komunikatora, serwisów społecznościowych i projektów mediowych (Open FM, portal Gadu-Gadu.pl).
Barbara Berkan związana jest z rynkiem reklamy od 1996 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach Wilkiens (obecnie Draftfcb+Ad Fabrika), Hager i TBWA, pracując między innymi dla takich klientów, jak: Beiersdorf, Raiffeisen Bank Polska, PKO BP, Wawel, Campina, Scholler, Strollwerck, Otwarty Fundusz Emerytalny Kredyt Banku, Glaxo Wellcome, US Pharmacia, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwo Sportu.
Swoje doświadczenie zawodowe w branży reklamowej zdobywała również podczas kilkuletniej pracy w Scholz&Friends Warszawa, początkowo jako Client Service Director, następnie – Deputy Managing Director i Managing Director oraz członek zarządu Scholz & Friends Warszawa. Barbara Berkan jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu i Administracji w Warszawie Wydział Zarządzania i Marketingu. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Group Trainer przygotowane przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej i Laboratorium Psychoedukacji. Uczestnik międzynarodowych programów stażowych USAID, PHARE oraz wielu szkoleń i kursów z zakresu komunikacji marketingowej, zarządzania, negocjacji oraz rozwoju interpersonalnego.
Ciekaw jestem jak nowa szefowa działu marketingu wpłynie na wizerunek spółki i usługi oferowane przez nią ;)
- Barbara Berkan szefem marketingu w GG Network S.A.