Nasza–Klasa i GG Network chcą odebrać kontrolę nad rynkiem badań największym portalom. Zapowiadają stworzenie konkurencji dla Polskich Badań Internetu.
O badaniach internetu powinien decydować cały rynek, a nie tylko pięciu graczy – mówią jednym głosem przedstawiciele GG Network i Naszej–Klasy. I zapowiadają stworzenie nowej organizacji, skupiającej podmioty internetowe, która miałaby wybrać własny standard badań popularności witryn w sieci. W ten sposób chcą osłabić Onet, Wirtualną Polskę, Interię, Agorę (AGORA) oraz Presspublikę, które za pośrednictwem spółki Polskie Badania Internetu kontrolują obecną metodologię badań o nazwie Megapanel.
– ,,Te grupy tworzą standard badania, które działa na ich korzyść, bez uwzględniania zdania większości. Tym samym pięciu graczy de facto decyduje o tym, jak dzielone są pieniądze z reklam” – podkreśla Krzysztof Łada, szef reklamy GG Network, należącej do południowoafrykańskiego koncernu Naspers (w jego rękach jest też gigant e-handlu Allegro).
Wtóruje mu Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu Naszej–Klasy:
– ,,O kształcie badań powinni decydować wszyscy gracze na rynku, a nie tylko pięć podmiotów.”
– ,,W Megapanelu Nasza-Klasa i Allegro wyprzedzają wszystkie portale poza Onetem, a GG Network zajmuje miejsce w połowie pierwszej dwudziestki. Czy tak wygląda dyskryminacja? Nie rozumiem tych argumentów” – mówi Andrzej Garapich, prezes PBI.
Przypominamy, że miesiąc temu, KBR i PBI zakończyły współpracę z GG Network.
Wygląda na to, że plotka o połączeniu NK i GG coraz bardziej się potwierdza 😉
Więcej na ten temat możecie przeczytać na Forsal.pl
Źródło: di.com.pl
Nasza–Klasa i GG Network chcą odebrać kontrolę nad rynkiem badań największym portalom. Zapowiadają stworzenie konkurencji dla Polskich Badań Internetu. O badaniach internetu powinien decydować cały rynek, a nie tylko pięciu graczy – mówią jednym głosem przedstawiciele GG Network i Naszej–Klasy. I zapowiadają stworzenie nowej organizacji, skupiającej podmioty internetowe, która miałaby wybrać własny standard badań popularności witryn w sieci. W ten sposób chcą osłabić Onet, Wirtualną Polskę, Interię, Agorę (AGORA) oraz Presspublikę, które za pośrednictwem spółki Polskie Badania Internetu kontrolują obecną metodologię badań o nazwie Megapanel. – ,,Te grupy tworzą standard badania, które działa na ich korzyść, bez uwzględniania zdania większości. Tym samym pięciu graczy de facto decyduje o tym, jak dzielone są pieniądze z reklam" – podkreśla Krzysztof Łada, szef reklamy GG Network, należącej do południowoafrykańskiego koncernu Naspers (w jego rękach jest też gigant e-handlu Allegro). Wtóruje mu Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu Naszej–Klasy: – ,,O kształcie badań powinni decydować wszyscy gracze na rynku, a nie tylko pięć podmiotów."
– ,,W Megapanelu Nasza-Klasa i Allegro wyprzedzają wszystkie portale poza Onetem, a GG Network zajmuje miejsce w połowie pierwszej dwudziestki. Czy tak wygląda dyskryminacja? Nie rozumiem tych argumentów" – mówi Andrzej Garapich, prezes PBI.
Przypominamy, że miesiąc temu, KBR i PBI zakończyły współpracę z GG Network.
Wygląda na to, że plotka o połączeniu NK i GG coraz bardziej się potwierdza ;)
Więcej na ten temat możecie przeczytać na Forsal.pl
Źródło: di.com.pl
- Nasza-Klasa i GG będzie konkurencją dla PBI i Megapanelu
lepiej ,aby ta plotka o połączeniu GG z Nk nie byłe prawdą
Jeżeli GG połączy się z N-k to ja z pewnością odłączę się od GG kasując numer.