Mariola Wysocka dołączyła do Gadu-Gadu obejmując stanowisko chief content officer.
Odpowiadać będzie za zarządzanie treściami we wszystkich produktach GG Network S.A., szczególnie za kontakty z wydawcami zainteresowanymi dotarciem ze swoim contentem do użytkowników komunikatora Gadu-Gadu oraz pozostałych serwisów spółki.
Mariola Wysocka pracowała wcześniej przez kilkanaście lat w grupie RMF FM, a ostatnie 3,5 roku w grupie ZPR (Grupa Radiowa TIME/ Murator/ Super Express), w tym na stanowisku wiceprezes sieci reklamowej IDMnet S.A. Była też przez 2 lata członkiem Rady Nadzorczej IAB Polska.
Mariola Wysocka dołączyła do Gadu-Gadu obejmując stanowisko chief content officer.
Odpowiadać będzie za zarządzanie treściami we wszystkich produktach GG Network S.A., szczególnie za kontakty z wydawcami zainteresowanymi dotarciem ze swoim contentem do użytkowników komunikatora Gadu-Gadu oraz pozostałych serwisów spółki.Mariola Wysocka pracowała wcześniej przez kilkanaście lat w grupie RMF FM, a ostatnie 3,5 roku w grupie ZPR (Grupa Radiowa TIME/ Murator/ Super Express), w tym na stanowisku wiceprezes sieci reklamowej IDMnet S.A. Była też przez 2 lata członkiem Rady Nadzorczej IAB Polska.
- Nowy CCO w GG Network
Już widać dobre strony jej przyłączenia do gadu-gadu : przy newsach nieodpowiednich dla dzieci mamy znaczek [+ 18 lat]
a przy nieodpowiednich zdjęciach komunikat : http://files.gadu-gadu.pl/uwaga-2ab409d64297ae0b5d854ed3a7aed15baf239ad7.gif . Ciekawi mnie kto był starym CCO,bo ten stary nie ogarniał chyba tematu nieodpowiednich treści dla młodszych 🙂