W mobilnym komunikatorze Gadu-Gadu po raz pierwszy w historii zaobserwowano dużą reklamę startową w momencie uruchamiania aplikacji – podają redaktorzy serwisu My-Mobile.com.pl. Można nawet powiedzieć, że do złudzenia przypominała ona klasyczne okienko dostępne w komputerowej wersji tego najpopularniejszego w Polsce komunikatora. Redaktorzy serwisu mieli do czynienia z darmową wersją Java J2ME produktu (bez abonamentu i opłaty za transfer) w sieci komórkowej GaduAIR.Co ciekawe reklamowana była oferta konkurencji w postaci wiadra internetu dostępnego w Heyah.
Swoją drogą bardzo interesująca jest historia samej aplikacji mobilnej Gadu-Gadu. Jest już ona na zawsze darmowa na platformach iPhone i Android. Twórcy chcą w ten sposób zdobyć dużą liczbę użytkowników, którzy będą korzystać z oryginalnej wersji programu. Oczywiście w dalszej kolejności pojawią się reklamy mobilne. Z pewnością będzie to lepsze rozwiązanie, niż abonament. Wiele osób woli je przez chwilę oglądać, niż płacić za dostęp do produktu. W dodatku spora grupa z nich nie ma zamiaru i chęci bawić się w testowanie alternatyw komunikatora, które bardzo często mają awarie i nie łączą się z macierzystą siecią GG. Być może podobny los spotka także najpopularniejszą odmianę mobilnego Gadu-Gadu na platformę Java J2ME, która jest dostępna w zasadzie na każdym zwykłym telefonie (bez rozbudowanego systemu operacyjnego). Z drugiej jednak strony sieć GaduAIR straci swojego wyróżnika marketingowego. Choć i tak dla części użytkowników tej sieci MVNO to nie darmowy dostęp do komunikatora jest najważniejszy, ale całościowa dobra oferta telkoma.
źródło: My-Mobile.com.pl
W mobilnym komunikatorze Gadu-Gadu po raz pierwszy w historii zaobserwowano dużą reklamę startową w momencie uruchamiania aplikacji - podają redaktorzy serwisu My-Mobile.com.pl. Można nawet powiedzieć, że do złudzenia przypominała ona klasyczne okienko dostępne w komputerowej wersji tego najpopularniejszego w Polsce komunikatora. Redaktorzy serwisu mieli do czynienia z darmową wersją Java J2ME produktu (bez abonamentu i opłaty za transfer) w sieci komórkowej GaduAIR.Co ciekawe reklamowana była oferta konkurencji w postaci wiadra internetu dostępnego w Heyah.
Swoją drogą bardzo interesująca jest historia samej aplikacji mobilnej Gadu-Gadu. Jest już ona na zawsze darmowa na platformach iPhone i Android. Twórcy chcą w ten sposób zdobyć dużą liczbę użytkowników, którzy będą korzystać z oryginalnej wersji programu. Oczywiście w dalszej kolejności pojawią się reklamy mobilne. Z pewnością będzie to lepsze rozwiązanie, niż abonament. Wiele osób woli je przez chwilę oglądać, niż płacić za dostęp do produktu. W dodatku spora grupa z nich nie ma zamiaru i chęci bawić się w testowanie alternatyw komunikatora, które bardzo często mają awarie i nie łączą się z macierzystą siecią GG. Być może podobny los spotka także najpopularniejszą odmianę mobilnego Gadu-Gadu na platformę Java J2ME, która jest dostępna w zasadzie na każdym zwykłym telefonie (bez rozbudowanego systemu operacyjnego). Z drugiej jednak strony sieć GaduAIR straci swojego wyróżnika marketingowego. Choć i tak dla części użytkowników tej sieci MVNO to nie darmowy dostęp do komunikatora jest najważniejszy, ale całościowa dobra oferta telkoma.
źródło: My-Mobile.com.pl
- Reklama startowa w Mobilnym GG
Ja jestem za darmowym GG w komórce z reklamami. Reklamę zamkniemy i już można GGadać a jeśli będzie trzeba płacić będzie 2 razy mniej chętnych ;(
Dajcie DARMOWE gg i wystarczy tylko zamknąć a gadasz za darmo – wszyscy na to polecą bo nie są idiotami żeby iść na to że usuwanie (jakos automatycznie) reklamy będzie ich kosztować całe ggadanie!To chyba oczywiste?!:P
😛
Ja tez za darmowym gg z reklamami.
Jestem za .