Reklama Tic-Taców okazuje się najlepszą reklamą wg. badania AdRanking. W Tic-Taci jednak zagłębiać się nie będziemy, natomiast czym jest AdRanking i ile wspólnego ma z GG?
AdRanking to badanie, które będzie prezentować opinie internautów na temat reklam. Pomiar będzie miał charakter cykliczny i będzie dotyczył czterech megakategorii. W pierwszej, użytkownicy sieci będą oceniać reklamy w kategorii rozrywka, kultura, usługi i finanse. W drugiej, reklamy promujące produkty z szeroko rozumianej kategorii FMCG, czyli żywność, produkty zdrowotne, środki pielęgnacji, produkty dla dzieci etc.. W trzeciej, spoty wspierające sprzedaż usług i produktów w kategorii telekomunikacja i w czwartej, reklamy w kategorii motoryzacja.
Pomiar ilościowy każdej z nich będzie miał miejsce raz w miesiącu, a wyniki na bieżąco będą eksponowane na stronach portalu. W ramach badania pojawi się też piąta kategoria, w której oceniane będą najciekawsze reklamy zdaniem redakcji Mediamiksera.pl. Zamierzamy poddać w niej ocenie reklamy niszowe, za którymi nie stoją duże budżety mediowe, korzystające z niestandardowych koncepcji kreatywnych. Co roku reklamy najlepiej ocenione przez internautów będą wyróżniane podczas konkursu reklamowego Kreatura.
Badanie realizowane jest na panelu internautów GG Network SA. Próba N=500 osób, losowo-kwotowa, reprezentatywna dla internautów ze względu na wiek, płeć, wykształcenie i miejsce zamieszkania. Respondenci oglądali reklamę, a następnie odpowiadali na pytania: „Czy widziałeś tę reklamę w telewizji w ciągu ostatniego miesiąca?” [skala dychotomiczna: nie vs tak] oraz: „Oceń, jak ogólnie podoba Ci się ta reklama?” [skala odpowiedzi siedmiostopniowa, gdzie „1” oznaczało w ogóle mi się nie podoba a „7” wyjątkowo mi się podoba].
http://mediamikser.pl/
Reklama Tic-Taców okazuje się najlepszą reklamą wg. badania AdRanking. W Tic-Taci jednak zagłębiać się nie będziemy, natomiast czym jest AdRanking i ile wspólnego ma z GG?
AdRanking to badanie, które będzie prezentować opinie internautów na temat reklam. Pomiar będzie miał charakter cykliczny i będzie dotyczył czterech megakategorii. W pierwszej, użytkownicy sieci będą oceniać reklamy w kategorii rozrywka, kultura, usługi i finanse. W drugiej, reklamy promujące produkty z szeroko rozumianej kategorii FMCG, czyli żywność, produkty zdrowotne, środki pielęgnacji, produkty dla dzieci etc.. W trzeciej, spoty wspierające sprzedaż usług i produktów w kategorii telekomunikacja i w czwartej, reklamy w kategorii motoryzacja.Pomiar ilościowy każdej z nich będzie miał miejsce raz w miesiącu, a wyniki na bieżąco będą eksponowane na stronach portalu. W ramach badania pojawi się też piąta kategoria, w której oceniane będą najciekawsze reklamy zdaniem redakcji Mediamiksera.pl. Zamierzamy poddać w niej ocenie reklamy niszowe, za którymi nie stoją duże budżety mediowe, korzystające z niestandardowych koncepcji kreatywnych. Co roku reklamy najlepiej ocenione przez internautów będą wyróżniane podczas konkursu reklamowego Kreatura.Badanie realizowane jest na panelu internautów GG Network SA. Próba N=500 osób, losowo-kwotowa, reprezentatywna dla internautów ze względu na wiek, płeć, wykształcenie i miejsce zamieszkania. Respondenci oglądali reklamę, a następnie odpowiadali na pytania: "Czy widziałeś tę reklamę w telewizji w ciągu ostatniego miesiąca?" [skala dychotomiczna: nie vs tak] oraz: "Oceń, jak ogólnie podoba Ci się ta reklama?" [skala odpowiedzi siedmiostopniowa, gdzie „1” oznaczało w ogóle mi się nie podoba a „7” wyjątkowo mi się podoba].
http://mediamikser.pl/
- AdRanking