Zaloguj | Nowe konto

Niestety jesteśmy kolejnym serwisem internetowym, który wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies), więc musimy Cię poinformować o tym (czuj się poinformowany/a). Jeśli nie chcesz, aby ciasteczka z naszej witryny były zapisywane w Twojej przeglądarce zmień jej ustawienia.

Agencje na Blipie

Organizatorzy RealTimeCamp – cyklicznych spotkań dla osób zawodowo zainteresowanym między innymi mikroblogingiem – zainicjowali powstanie listy agencji aktywnie prowadzących swoje profile w serwisie Blip.pl.

Okazuje się, że coraz więcej agencji – public relations, interaktywnych i reklamowych aktywnie korzysta z Blipa.
Lista powstała w sposób charakterystyczny dla Blipa – agencje dopisywały się samodzielnie, odpowiadając na apel wystosowany w serwisie. Na dzień 9.września na liście widnieją 22 agencje

Wśród nich obecne są: Euro RSCG Sensors, Netizens, Momentum Worldwide, czy Pride&Glory Interactive. Dlaczego są na Blipie?

Są 2 główne cele prowadzenia kont Euro RSCG Sensors w serwisach mikroblogowych. Po pierwsze chcemy pokazać, że nasza agencja rozumie social web i wie jak się w nim poruszać (mamy specjalną ofertę o nazwie Digital Dialogue dla klientów, którzy chcą się komunikować w social web). Po drugie chcemy budować wizerunek dobrego pracodawcy – fajnej agencji, w której praca daje dużo „funu” – mówi Maciej Makuszewski, Senior Account Manager w agencji Euro RSCG Sensors. – A dlaczego na Blipie jest fajnie? Dlatego, że widzimy efekty naszej obecności. Kiedy piszemy, że właśnie szukamy ludzi do pracy zgłaszają się dziesiątki osób. Niektóre od razu wysyłają CV, a inne po prostu piszą, że chciałyby pracować w Euro RSCG bo czują, że tam jest fajnie. Dzięki Blipowi udało się nam pozyskać wartościowego pracownika. Również nasi klienci dobrze postrzegają naszą obecność na mikroblogach i na pewno jesteśmy w ich oczach bardziej wiarygodni jako doradca ds. komunikacji w social web. Poza tym Blip poszerzył społeczność osób, które odwiedzają naszego bloga firmowego

Piotr Friedberg, Managing Director Pride&Glory Interactive: – Mikroblogging to dla nas najprostsza i najszybsza droga dotarcia do ludzi z bieżącymi informacjami co dzieje się w agencji. Prowadzimy bloga firmowego (tak, nie mamy serwisu firmowego, jego rolę spełnia właśnie blog 🙂 , jego zadaniem jest jednak informowanie o nowych projektach, ludziach, ciekawych wydarzeniach. Trochę bardziej na serio, korporacyjnie, jeśli w ogóle można takiego słowa w naszym kontekście użyć. Staramy się wrzucać nowy wpis raz na tydzień. Blip natomiast to miejsce gdzie możemy pokazać firmę bardziej „od środka”. Tu lądują zdjęcia z poniedziałkowych śniadań, wspólnych imprez, tu Dawid pokazuje jaki fajny obiektyw właśnie kupił 🙂 Jednym słowem chcemy pokazać jacy jesteśmy na co dzień, budować sympatię branży, także potencjalnych pracowników. A o nich mówiąc – dzięki Blipowi spływa do nas całkiem sporo interesujących CV…

Organizatorzy RealTimeCamp - cyklicznych spotkań dla osób zawodowo zainteresowanym między innymi mikroblogingiem - zainicjowali powstanie listy agencji aktywnie prowadzących swoje profile w serwisie Blip.pl.Okazuje się, że coraz więcej agencji – public relations, interaktywnych i reklamowych aktywnie korzysta z Blipa.Lista powstała w sposób charakterystyczny dla Blipa – agencje dopisywały się samodzielnie, odpowiadając na apel wystosowany w serwisie. Na dzień 9.września na liście widnieją 22 agencje function showSpoiler(obj) { var inner = obj.parentNode.getElementsByTagName("div")[0]; if (inner.style.display == "none") inner.style.display = ""; else inner.style.display = "none"; } Nazwa Blip Rodzaj WWW AdMarket BrandDoctor agencja doradztwa strategicznego BrandDoctor blog Blog PR blogpr.blip.pl/ blog o PR blogpr.pl ClusterOne clusterone.blip.pl Agencja interaktywna ClusterOne.pl DIGE dige.blip.pl Agencja Interaktywna DIGE dotPR dotPR agencja Public Relations dotPR eFRESH eFRESH agencja marketingu interaktywnego eFRESH Eskadra Publica Eskadra Publica public relations Eskadra Publica Eura7 eura7.blip.pl interaktywna www.eura7.com Euro RSCG Sensors eurorscgsensors.blip.pl/ public relations blog.sensors.pl/ GoldenSubmarine goldensubmarine.blip.pl/ interaktywna www.goldensubmarine.com/ Hand Made full service advertising handmade.blip.pl full service advertising hand-made.com.pl Imago PR Imago PR public relations Imago PR Media & Doradztwo Marek Bosak public relations Media & Doradztwo MIDEA Paweł‚ Tkaczyk branding, full service PaweĹ‚ Tkaczyk Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants Mmd Polska Agencja PR Mmd Momentum Worldwide momentum.blip.pl Marketing zintegrowany www.momentum.pl Netizens netizens.blip.pl interaktywna netizens.pl Neuron Agencja PR neuron.blip.pl Agencja PR www.neuron.pl Planet PR Planet PR Agencja PR Planet PR Pride&Glory Interactive prideandglory.blip.pl/ Agencja interaktywna www.prideandglory.pl sayMe Studio brandingowe sayMe design & branding studio Say branding. Say design. Swiift Swiift Creative Marketing agencja reklamowa www.swiift.pl ViViral Agencja Marketingu Wirusowego ViViral Agencja Marketingu Wirusowego Skutecznie zarządzamy marketingiem wirusowym. Wśród nich obecne są: Euro RSCG Sensors, Netizens, Momentum Worldwide, czy Pride&Glory Interactive. Dlaczego są na Blipie? - Są 2 główne cele prowadzenia kont Euro RSCG Sensors w serwisach mikroblogowych. Po pierwsze chcemy pokazać, że nasza agencja rozumie social web i wie jak się w nim poruszać (mamy specjalną ofertę o nazwie Digital Dialogue dla klientów, którzy chcą się komunikować w social web). Po drugie chcemy budować wizerunek dobrego pracodawcy - fajnej agencji, w której praca daje dużo „funu” - mówi Maciej Makuszewski, Senior Account Manager w agencji Euro RSCG Sensors. - A dlaczego na Blipie jest fajnie? Dlatego, że widzimy efekty naszej obecności. Kiedy piszemy, że właśnie szukamy ludzi do pracy zgłaszają się dziesiątki osób. Niektóre od razu wysyłają CV, a inne po prostu piszą, że chciałyby pracować w Euro RSCG bo czują, że tam jest fajnie. Dzięki Blipowi udało się nam pozyskać wartościowego pracownika. Również nasi klienci dobrze postrzegają naszą obecność na mikroblogach i na pewno jesteśmy w ich oczach bardziej wiarygodni jako doradca ds. komunikacji w social web. Poza tym Blip poszerzył społeczność osób, które odwiedzają naszego bloga firmowegoPiotr Friedberg, Managing Director Pride&Glory Interactive: - Mikroblogging to dla nas najprostsza i najszybsza droga dotarcia do ludzi z bieżącymi informacjami co dzieje się w agencji. Prowadzimy bloga firmowego (tak, nie mamy serwisu firmowego, jego rolę spełnia właśnie blog :-) , jego zadaniem jest jednak informowanie o nowych projektach, ludziach, ciekawych wydarzeniach. Trochę bardziej na serio, korporacyjnie, jeśli w ogóle można takiego słowa w naszym kontekście użyć. Staramy się wrzucać nowy wpis raz na tydzień. Blip natomiast to miejsce gdzie możemy pokazać firmę bardziej "od środka". Tu lądują zdjęcia z poniedziałkowych śniadań, wspólnych imprez, tu Dawid pokazuje jaki fajny obiektyw właśnie kupił :-) Jednym słowem chcemy pokazać jacy jesteśmy na co dzień, budować sympatię branży, także potencjalnych pracowników. A o nich mówiąc - dzięki Blipowi spływa do nas całkiem sporo interesujących CV...  - Agencje na Blipie
Kategorie: Blip.pl
Komentarze z Facebooka

Dodaj komentarz