Agencje na Blipie
Opublikowano 14 września 2009, autor:
Qrix
-
Autorem tego wpisu jest Qrix
Qrix, admin forum.gg.pl. Więcej nie trzeba o mnie wiedzieć
Organizatorzy RealTimeCamp – cyklicznych spotkań dla osób zawodowo zainteresowanym między innymi mikroblogingiem – zainicjowali powstanie listy agencji aktywnie prowadzących swoje profile w serwisie Blip.pl.
Okazuje się, że coraz więcej agencji – public relations, interaktywnych i reklamowych aktywnie korzysta z Blipa.
Lista powstała w sposób charakterystyczny dla Blipa – agencje dopisywały się samodzielnie, odpowiadając na apel wystosowany w serwisie. Na dzień 9.września na liście widnieją 22 agencje
Wśród nich obecne są: Euro RSCG Sensors, Netizens, Momentum Worldwide, czy Pride&Glory Interactive. Dlaczego są na Blipie?
– Są 2 główne cele prowadzenia kont Euro RSCG Sensors w serwisach mikroblogowych. Po pierwsze chcemy pokazać, że nasza agencja rozumie social web i wie jak się w nim poruszać (mamy specjalną ofertę o nazwie Digital Dialogue dla klientów, którzy chcą się komunikować w social web). Po drugie chcemy budować wizerunek dobrego pracodawcy – fajnej agencji, w której praca daje dużo „funu” – mówi Maciej Makuszewski, Senior Account Manager w agencji Euro RSCG Sensors. – A dlaczego na Blipie jest fajnie? Dlatego, że widzimy efekty naszej obecności. Kiedy piszemy, że właśnie szukamy ludzi do pracy zgłaszają się dziesiątki osób. Niektóre od razu wysyłają CV, a inne po prostu piszą, że chciałyby pracować w Euro RSCG bo czują, że tam jest fajnie. Dzięki Blipowi udało się nam pozyskać wartościowego pracownika. Również nasi klienci dobrze postrzegają naszą obecność na mikroblogach i na pewno jesteśmy w ich oczach bardziej wiarygodni jako doradca ds. komunikacji w social web. Poza tym Blip poszerzył społeczność osób, które odwiedzają naszego bloga firmowego
Piotr Friedberg, Managing Director Pride&Glory Interactive: – Mikroblogging to dla nas najprostsza i najszybsza droga dotarcia do ludzi z bieżącymi informacjami co dzieje się w agencji. Prowadzimy bloga firmowego (tak, nie mamy serwisu firmowego, jego rolę spełnia właśnie blog 🙂 , jego zadaniem jest jednak informowanie o nowych projektach, ludziach, ciekawych wydarzeniach. Trochę bardziej na serio, korporacyjnie, jeśli w ogóle można takiego słowa w naszym kontekście użyć. Staramy się wrzucać nowy wpis raz na tydzień. Blip natomiast to miejsce gdzie możemy pokazać firmę bardziej „od środka”. Tu lądują zdjęcia z poniedziałkowych śniadań, wspólnych imprez, tu Dawid pokazuje jaki fajny obiektyw właśnie kupił 🙂 Jednym słowem chcemy pokazać jacy jesteśmy na co dzień, budować sympatię branży, także potencjalnych pracowników. A o nich mówiąc – dzięki Blipowi spływa do nas całkiem sporo interesujących CV…
Organizatorzy RealTimeCamp - cyklicznych spotkań dla osób zawodowo zainteresowanym między innymi mikroblogingiem - zainicjowali powstanie listy agencji aktywnie prowadzących swoje profile w serwisie Blip.pl.Okazuje się, że coraz więcej agencji – public relations, interaktywnych i reklamowych aktywnie korzysta z Blipa.Lista powstała w sposób charakterystyczny dla Blipa – agencje dopisywały się samodzielnie, odpowiadając na apel wystosowany w serwisie. Na dzień 9.września na liście widnieją 22 agencje
function showSpoiler(obj)
{
var inner = obj.parentNode.getElementsByTagName("div")[0];
if (inner.style.display == "none")
inner.style.display = "";
else
inner.style.display = "none";
}
Nazwa
Blip
Rodzaj
WWW
AdMarket
BrandDoctor
agencja doradztwa strategicznego
BrandDoctor blog
Blog PR
blogpr.blip.pl/
blog o PR
blogpr.pl
ClusterOne
clusterone.blip.pl
Agencja interaktywna
ClusterOne.pl
DIGE
dige.blip.pl
Agencja Interaktywna
DIGE
dotPR
dotPR
agencja Public Relations
dotPR
eFRESH
eFRESH
agencja marketingu interaktywnego
eFRESH
Eskadra Publica
Eskadra Publica
public relations
Eskadra Publica
Eura7
eura7.blip.pl
interaktywna
www.eura7.com
Euro RSCG Sensors
eurorscgsensors.blip.pl/
public relations
blog.sensors.pl/
GoldenSubmarine
goldensubmarine.blip.pl/
interaktywna
www.goldensubmarine.com/
Hand Made full service advertising
handmade.blip.pl
full service advertising
hand-made.com.pl
Imago PR
Imago PR
public relations
Imago PR
Media & Doradztwo
Marek Bosak
public relations
Media & Doradztwo
MIDEA
Paweł‚ Tkaczyk
branding, full service
Paweł Tkaczyk
Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants
Mmd Polska
Agencja PR
Mmd
Momentum Worldwide
momentum.blip.pl
Marketing zintegrowany
www.momentum.pl
Netizens
netizens.blip.pl
interaktywna
netizens.pl
Neuron Agencja PR
neuron.blip.pl
Agencja PR
www.neuron.pl
Planet PR
Planet PR
Agencja PR
Planet PR
Pride&Glory Interactive
prideandglory.blip.pl/
Agencja interaktywna
www.prideandglory.pl
sayMe
Studio brandingowe sayMe
design & branding studio
Say branding. Say design.
Swiift
Swiift Creative Marketing
agencja reklamowa
www.swiift.pl
ViViral
Agencja Marketingu Wirusowego ViViral
Agencja Marketingu Wirusowego
Skutecznie zarządzamy marketingiem wirusowym.
Wśród nich obecne są: Euro RSCG Sensors, Netizens, Momentum Worldwide, czy Pride&Glory Interactive. Dlaczego są na Blipie? - Są 2 główne cele prowadzenia kont Euro RSCG Sensors w serwisach mikroblogowych. Po pierwsze chcemy pokazać, że nasza agencja rozumie social web i wie jak się w nim poruszać (mamy specjalną ofertę o nazwie Digital Dialogue dla klientów, którzy chcą się komunikować w social web). Po drugie chcemy budować wizerunek dobrego pracodawcy - fajnej agencji, w której praca daje dużo „funu” - mówi Maciej Makuszewski, Senior Account Manager w agencji Euro RSCG Sensors. - A dlaczego na Blipie jest fajnie? Dlatego, że widzimy efekty naszej obecności. Kiedy piszemy, że właśnie szukamy ludzi do pracy zgłaszają się dziesiątki osób. Niektóre od razu wysyłają CV, a inne po prostu piszą, że chciałyby pracować w Euro RSCG bo czują, że tam jest fajnie. Dzięki Blipowi udało się nam pozyskać wartościowego pracownika. Również nasi klienci dobrze postrzegają naszą obecność na mikroblogach i na pewno jesteśmy w ich oczach bardziej wiarygodni jako doradca ds. komunikacji w social web. Poza tym Blip poszerzył społeczność osób, które odwiedzają naszego bloga firmowegoPiotr Friedberg, Managing Director Pride&Glory Interactive: - Mikroblogging to dla nas najprostsza i najszybsza droga dotarcia do ludzi z bieżącymi informacjami co dzieje się w agencji. Prowadzimy bloga firmowego (tak, nie mamy serwisu firmowego, jego rolę spełnia właśnie blog :-) , jego zadaniem jest jednak informowanie o nowych projektach, ludziach, ciekawych wydarzeniach. Trochę bardziej na serio, korporacyjnie, jeśli w ogóle można takiego słowa w naszym kontekście użyć. Staramy się wrzucać nowy wpis raz na tydzień. Blip natomiast to miejsce gdzie możemy pokazać firmę bardziej "od środka". Tu lądują zdjęcia z poniedziałkowych śniadań, wspólnych imprez, tu Dawid pokazuje jaki fajny obiektyw właśnie kupił :-) Jednym słowem chcemy pokazać jacy jesteśmy na co dzień, budować sympatię branży, także potencjalnych pracowników. A o nich mówiąc - dzięki Blipowi spływa do nas całkiem sporo interesujących CV...
- Agencje na Blipie