MEC Interaction został zwycięzcą sierpniowego konkursu zorganizowanego przez biuro reklamy Gadu-Gadu, a skierowanego do domów mediowych. Zdobył nagrodę główną, czyli wartą 150 tys. zł całodniową emisję w komunikatorze Gadu-Gadu. Całość nagrody zgodnie z życzeniem zwycięzcy wesprze pięć organizacji charytatywnych – fundacji Mam Marzenie, Parasolka, SOS Wioski Dziecięce, Warszawskie Hospicjum dla Dzieci i Baza Dawców Komórek Macierzystych. Emisja reklam została zaplanowana na 9 września 2009 roku. Dla części fundacji MEC Interaction przygotowuje również bezpłatnie kreacje banerowe.
Konkurs zorganizowany był w dniach 17 – 28 sierpnia 2009 roku. Inicjatorem konkursu było biuro reklamy Gadu-Gadu, a odbiorcami pracownicy domów mediowych, którzy odpowiadali na 10 pytań w 10-minutowym quizie. Najwięcej punktów za najszybsze poprawne odpowiedzi zgromadziło MEC Interaction – interaktywny dział Mediaedge:cia.
MEC Interaction został zwycięzcą sierpniowego konkursu zorganizowanego przez biuro reklamy Gadu-Gadu, a skierowanego do domów mediowych. Zdobył nagrodę główną, czyli wartą 150 tys. zł całodniową emisję w komunikatorze Gadu-Gadu. Całość nagrody zgodnie z życzeniem zwycięzcy wesprze pięć organizacji charytatywnych – fundacji Mam Marzenie, Parasolka, SOS Wioski Dziecięce, Warszawskie Hospicjum dla Dzieci i Baza Dawców Komórek Macierzystych. Emisja reklam została zaplanowana na 9 września 2009 roku. Dla części fundacji MEC Interaction przygotowuje również bezpłatnie kreacje banerowe. Konkurs zorganizowany był w dniach 17 – 28 sierpnia 2009 roku. Inicjatorem konkursu było biuro reklamy Gadu-Gadu, a odbiorcami pracownicy domów mediowych, którzy odpowiadali na 10 pytań w 10-minutowym quizie. Najwięcej punktów za najszybsze poprawne odpowiedzi zgromadziło MEC Interaction – interaktywny dział Mediaedge:cia.
- Konkurs Gadu-Gadu dla domów mediowych rozstrzygnięty