Zaloguj | Nowe konto

Niestety jesteśmy kolejnym serwisem internetowym, który wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies), więc musimy Cię poinformować o tym (czuj się poinformowany/a). Jeśli nie chcesz, aby ciasteczka z naszej witryny były zapisywane w Twojej przeglądarce zmień jej ustawienia.

Konrad Makowski nowym szefem marketingu

Konrad MakowskiKonrad Makowski objął z początkiem stycznia 2011 roku stanowisko Dyrektora Marketingu i Promocji pionu online w GG Network i będzie odpowiedzialny za marketing produktów online w portfolio GG, czyli przede wszystkim komunikatora Gadu-Gadu, serwisów społecznościowych, portalu GG.pl oraz pozostałych produktów online.

Konrad Makowski z branżą marketingową jest związany od ponad 10 lat. Zdobywał doświadczenie zarówno w firmach z polskim kapitałem, jak i w korporacjach międzynarodowych. Zarówno w zakresie budowy jak i realizacji strategii marketingowych ATL, BTL, PR, Internet.

Przez ostatnie 3 lata był odpowiedzialny za działania promocyjne i marketingowe dla Media Point Group, w tym za działania marketingowe oraz akcje eventowe dla grupy produktów wydawniczych, m.in.: tygodnika Wprost, magazynu Machina, Filmu. Wcześniej pracował również dla IDG (PC World, Computerworld), Hachette Filipacchi oraz Muratora. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Dziennikarstwa oraz studiów podyplomowych z zarządzania projektami na SGH.

Konrad Makowski objął z początkiem stycznia 2011 roku stanowisko Dyrektora Marketingu i Promocji pionu online w GG Network i będzie odpowiedzialny za marketing produktów online w portfolio GG, czyli przede wszystkim komunikatora Gadu-Gadu, serwisów społecznościowych, portalu GG.pl oraz pozostałych produktów online. Konrad Makowski z branżą marketingową jest związany od ponad 10 lat. Zdobywał doświadczenie zarówno w firmach z polskim kapitałem, jak i w korporacjach międzynarodowych. Zarówno w zakresie budowy jak i realizacji strategii marketingowych ATL, BTL, PR, Internet.Przez ostatnie 3 lata był odpowiedzialny za działania promocyjne i marketingowe dla Media Point Group, w tym za działania marketingowe oraz akcje eventowe dla grupy produktów wydawniczych, m.in.: tygodnika Wprost, magazynu Machina, Filmu. Wcześniej pracował również dla IDG (PC World, Computerworld), Hachette Filipacchi oraz Muratora. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Dziennikarstwa oraz studiów podyplomowych z zarządzania projektami na SGH.  - Konrad Makowski nowym szefem marketingu
Kategorie: GG Network - Właściciel GG
Tagi:
Komentarze z Facebooka

Dodaj komentarz