Zaloguj | Nowe konto

Niestety jesteśmy kolejnym serwisem internetowym, który wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies), więc musimy Cię poinformować o tym (czuj się poinformowany/a). Jeśli nie chcesz, aby ciasteczka z naszej witryny były zapisywane w Twojej przeglądarce zmień jej ustawienia.

Live Chat w Allegro

Największa platforma handlowa w polskim Internecie – Allegro uruchamia usługę Live Chat – usługę firmy LiveChat Software, należącej do GG Network. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z pracownikami Obsługi Użytkownika serwisu. Live Chat jest ważnym uzupełnieniem dotychczasowej formuły wsparcia Użytkowników, opartej na korespondencji e-mailowej. W pierwszej kolejności usługa ta będzie dedykowana Użytkownikom posiadającym status Super Sprzedawcy VIP.

Wprowadzone rozwiązanie jest bardzo intuicyjne i przypomina prowadzenie rozmowy przez zwykły komunikator internetowy, jak np. Gadu-Gadu. Nie wymaga jednak instalacji żadnego oprogramowania, a kontakt odbywa się przez specjalnie przygotowaną stronę WWW. Ponadto Live Chat ma dodatkowe opcje: zapisywanie, drukowanie i przesyłanie w postaci e-maila pełnej treści rozmowy.

Aplikacja LIVECHAT Contact Center została w pełni zintegrowana z już istniejącym w Allegro systemem obsługi Użytkowników. Dzięki temu Super Sprzedawca, który łączy się z konsultantem, jest automatycznie rozpoznawany. Istnieje także możliwość kontynuowania rozmowy drogą mailową, co odbywa się dzięki pełnej archiwizacji rozmów. Każdej z nich jest przypisany unikatowy numer, udostępniony także Użytkownikom, jako jeden ze sposobów identyfikacji prowadzonej wcześniej rozmowy.

– „Wprowadzenie usługi Live Chat przez Allegro.pl udowadnia jak ważny jest bezpłatny i natychmiastowy kontakt z konsultantem udzielającym odpowiedzi na pytania„– mówi Szymon Klimczak, Dyrektor Marketingu w LIVECHAT Software S.A. – „Komunikacja z Użytkownikami przez czat pozwoli zwiększyć efektywność oraz skrócić czas oczekiwania na rozwiązanie problemu„– podkreśla.

-„Wierzymy, że dzięki usłudze Live Chat będziemy w stanie jeszcze sprawniej rozwiązywać problemy naszych kluczowych klientów”- mówi Jakub Łacki z Allegro.pl. „Mamy nadzieję, że nasza propozycja umożliwi im dalszy rozwój działalności, prowadzonej w serwisach Grupy Allegro”- dodaje.

Wdrożenie Live Chata w Allegro jest kolejnym elementem współpracy między podmiotami należącymi do tego samego właściciela, południowoafrykańskiego koncernu Naspers.

Największa platforma handlowa w polskim Internecie - Allegro uruchamia usługę Live Chat - usługę firmy LiveChat Software, należącej do GG Network. Dzięki temu rozwiązaniu będzie możliwe prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym z pracownikami Obsługi Użytkownika serwisu. Live Chat jest ważnym uzupełnieniem dotychczasowej formuły wsparcia Użytkowników, opartej na korespondencji e-mailowej. W pierwszej kolejności usługa ta będzie dedykowana Użytkownikom posiadającym status Super Sprzedawcy VIP.Wprowadzone rozwiązanie jest bardzo intuicyjne i przypomina prowadzenie rozmowy przez zwykły komunikator internetowy, jak np. Gadu-Gadu. Nie wymaga jednak instalacji żadnego oprogramowania, a kontakt odbywa się przez specjalnie przygotowaną stronę WWW. Ponadto Live Chat ma dodatkowe opcje: zapisywanie, drukowanie i przesyłanie w postaci e-maila pełnej treści rozmowy.Aplikacja LIVECHAT Contact Center została w pełni zintegrowana z już istniejącym w Allegro systemem obsługi Użytkowników. Dzięki temu Super Sprzedawca, który łączy się z konsultantem, jest automatycznie rozpoznawany. Istnieje także możliwość kontynuowania rozmowy drogą mailową, co odbywa się dzięki pełnej archiwizacji rozmów. Każdej z nich jest przypisany unikatowy numer, udostępniony także Użytkownikom, jako jeden ze sposobów identyfikacji prowadzonej wcześniej rozmowy.- "Wprowadzenie usługi Live Chat przez Allegro.pl udowadnia jak ważny jest bezpłatny i natychmiastowy kontakt z konsultantem udzielającym odpowiedzi na pytania"– mówi Szymon Klimczak, Dyrektor Marketingu w LIVECHAT Software S.A. - "Komunikacja z Użytkownikami przez czat pozwoli zwiększyć efektywność oraz skrócić czas oczekiwania na rozwiązanie problemu"– podkreśla.-„Wierzymy, że dzięki usłudze Live Chat będziemy w stanie jeszcze sprawniej rozwiązywać problemy naszych kluczowych klientów”- mówi Jakub Łacki z Allegro.pl. „Mamy nadzieję, że nasza propozycja umożliwi im dalszy rozwój działalności, prowadzonej w serwisach Grupy Allegro”- dodaje.Wdrożenie Live Chata w Allegro jest kolejnym elementem współpracy między podmiotami należącymi do tego samego właściciela, południowoafrykańskiego koncernu Naspers.  - Live Chat w Allegro
Kategorie: GG Network - Właściciel GG
Tagi: ,
Komentarze z Facebooka

Dodaj komentarz