Agencja Phygital marketingu Momentum Worldwide i Gadu-Gadu Network, podpisały umowę dotyczącą współpracy promocyjnej serwisu mikroblogowego Blip.pl.
W ramach umowy podpisanej przez obie firmy, podjęte zostaną wspólne działania promocyjne oraz public relations, dotyczących mikroblogingu, a także wykorzystywania tej formy komunikacji w promocji, kreacji wizerunku i budowie marek w Polsce. Pierwszym owocem współpracy ma być konkurs aktywizujący użytkowników serwisu Blip.pl, który rozpocznie się w najbliższym czasie.
Obie firmy planują także podjąć wspólne działania prosprzedażowe, „ewangelizując” klientów i marki na polu niestandardowych kampanii reklamowych.
– W ostatnich miesiącach obserwujemy lawinowy wzrost zainteresowania serwisem Blip.pl zarówno wśród użytkowników indywidualnych, jak i wśród firm. Dlatego bardzo cieszę się, że udało nam się pozyskać partnera, który pomoże nam edukować firmy w zakresie wykorzystania marketingowego Blipa. Jest to zupełnie nowa dziedzina, która otwiera niespotykane w innych mediach możliwości interakcji i reagowania w czasie rzeczywistym – mówi Marcin Jagodziński, doradca zarządu ds. projektów strategicznych GG Network.
– Nasza współpraca ma polegać na promowaniu idei mikroblogingu. Zarówno w Momentum Worldwide jak i w Gadu-Gadu wierzymy, że to świat marek, firm powinien wejść w dialog z konsumentami a mikroblogowanie znacząco wpływa na interakcję. Będąc przekonanym o potencjale mikroblogowania oraz biznesowych i trzymając rękę „na pulsie” zaczynamy pracę związaną z budową rynku – mówi Jacek Gadzinowski, business development director w Momentum Worldwide.
Protoplasta mikroblogowania – amerykański serwis Twitter.com ma już ponad 17 milionów użytkowników, w tym wiele znanych gwiazd sportu, biznesu, dziennikarzy oraz aktorów czy piosenkarzy m.in takich jak Britney Spears, Shaq O’neal, Tony Hawk, Oprah Winfrey.
Autor: Iwona Bodziony @ Interaktywnie.com
Agencja Phygital marketingu Momentum Worldwide i Gadu-Gadu Network, podpisały umowę dotyczącą współpracy promocyjnej serwisu mikroblogowego Blip.pl. W ramach umowy podpisanej przez obie firmy, podjęte zostaną wspólne działania promocyjne oraz public relations, dotyczących mikroblogingu, a także wykorzystywania tej formy komunikacji w promocji, kreacji wizerunku i budowie marek w Polsce. Pierwszym owocem współpracy ma być konkurs aktywizujący użytkowników serwisu Blip.pl, który rozpocznie się w najbliższym czasie.Obie firmy planują także podjąć wspólne działania prosprzedażowe, "ewangelizując" klientów i marki na polu niestandardowych kampanii reklamowych.- W ostatnich miesiącach obserwujemy lawinowy wzrost zainteresowania serwisem Blip.pl zarówno wśród użytkowników indywidualnych, jak i wśród firm. Dlatego bardzo cieszę się, że udało nam się pozyskać partnera, który pomoże nam edukować firmy w zakresie wykorzystania marketingowego Blipa. Jest to zupełnie nowa dziedzina, która otwiera niespotykane w innych mediach możliwości interakcji i reagowania w czasie rzeczywistym - mówi Marcin Jagodziński, doradca zarządu ds. projektów strategicznych GG Network.
- Nasza współpraca ma polegać na promowaniu idei mikroblogingu. Zarówno w Momentum Worldwide jak i w Gadu-Gadu wierzymy, że to świat marek, firm powinien wejść w dialog z konsumentami a mikroblogowanie znacząco wpływa na interakcję. Będąc przekonanym o potencjale mikroblogowania oraz biznesowych i trzymając rękę "na pulsie" zaczynamy pracę związaną z budową rynku - mówi Jacek Gadzinowski, business development director w Momentum Worldwide.
Protoplasta mikroblogowania - amerykański serwis Twitter.com ma już ponad 17 milionów użytkowników, w tym wiele znanych gwiazd sportu, biznesu, dziennikarzy oraz aktorów czy piosenkarzy m.in takich jak Britney Spears, Shaq O'neal, Tony Hawk, Oprah Winfrey.
Autor: Iwona Bodziony @ Interaktywnie.com
- Momentum Worldwide rozsławi Blipa?