Wydawca OPEN.FM rzuca publiczne wyzwanie i zaprasza wszystkie konkurencyjne internetowe stacje radiowe do upublicznienia swojej słuchalności oraz podania metodologii badania. Wg. danych jakie podaje GG Network na swojej stronie internetowej, radia spółki w grudniu słuchało ponad 3 miliony osób – o milion więcej niż w listopadzie.
W związku z tym Open.FM rzuca wyzwanie konkurencyjnym stacjom radiowym namawiając je do upublicznienia ich wyników słuchalności. Wyniki Open.FM oparte są o badanie gemiusStream dostarczające informacji o zachowaniu użytkowników odtwarzających materiały multimedialne (audio i wideo) w Internecie. gemiusStream umożliwia precyzyjne określenie m.in.: liczby rozpoczętych odtworzeń materiałów multimedialnych, liczby odtworzeń całkowitych oraz liczby sesji w dowolnych przedziałach czasowych. Statystyki, przeliczane natychmiast po dotarciu do modułów obliczeniowych, prezentowane są za pośrednictwem interfejsu.
Wyzwanie wydaje się o tyle ciekawsze, że wg. PBI – właściciela badania gemiusStream – GGNetwork zawyżyło opublikowane przez siebie wyniki za miesiąc listopad.
– W pełni odpowiedzialnie określamy się jako najpopularniejsza obecnie w polskim Internecie platforma radiowa – mówi Grzegorz Chyliński z GG Network, Product Manager OPEN FM. – Mówiąc to opieramy się na niezależnym badaniu gemiusStream, które bada faktyczny strumień, a nie odsłony strony internetowej www radia. Badanie to uwzględnia specyfikę radia w sieci. Tak wysokie dane słuchalności OPEN FM potwierdzają również nasze wewnętrzne statystyki, jesteśmy bowiem w stanie bardzo dokładnie określić, ilu użytkowników słucha naszej platformy. Tak wysoki wynik – 3 mln – to niewątpliwy sukces i efekt konsekwentnego rozwijania polskiego rynku internetowych stacji radiowych.
Wydawca OPEN.FM rzuca publiczne wyzwanie i zaprasza wszystkie konkurencyjne internetowe stacje radiowe do upublicznienia swojej słuchalności oraz podania metodologii badania. Wg. danych jakie podaje GG Network na swojej stronie internetowej, radia spółki w grudniu słuchało ponad 3 miliony osób - o milion więcej niż w listopadzie.
W związku z tym Open.FM rzuca wyzwanie konkurencyjnym stacjom radiowym namawiając je do upublicznienia ich wyników słuchalności. Wyniki Open.FM oparte są o badanie gemiusStream dostarczające informacji o zachowaniu użytkowników odtwarzających materiały multimedialne (audio i wideo) w Internecie. gemiusStream umożliwia precyzyjne określenie m.in.: liczby rozpoczętych odtworzeń materiałów multimedialnych, liczby odtworzeń całkowitych oraz liczby sesji w dowolnych przedziałach czasowych. Statystyki, przeliczane natychmiast po dotarciu do modułów obliczeniowych, prezentowane są za pośrednictwem interfejsu.
Wyzwanie wydaje się o tyle ciekawsze, że wg. PBI - właściciela badania gemiusStream - GGNetwork zawyżyło opublikowane przez siebie wyniki za miesiąc listopad.
- W pełni odpowiedzialnie określamy się jako najpopularniejsza obecnie w polskim Internecie platforma radiowa – mówi Grzegorz Chyliński z GG Network, Product Manager OPEN FM. – Mówiąc to opieramy się na niezależnym badaniu gemiusStream, które bada faktyczny strumień, a nie odsłony strony internetowej www radia. Badanie to uwzględnia specyfikę radia w sieci. Tak wysokie dane słuchalności OPEN FM potwierdzają również nasze wewnętrzne statystyki, jesteśmy bowiem w stanie bardzo dokładnie określić, ilu użytkowników słucha naszej platformy. Tak wysoki wynik – 3 mln – to niewątpliwy sukces i efekt konsekwentnego rozwijania polskiego rynku internetowych stacji radiowych.
- Open.FM rzuca wyzwanie konkurencji