Rafał Napłoszek objął z początkiem listopada stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w GG Network S.A. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż i marketing produktów telekomunikacyjnych znajdujących się w portfolio GG, czyli przede wszystkim mobilną wersję komunikatora Gadu-Gadu, operatora komórkowego GaduAIR i usług telefonii internetowej VOIP.
Nowy dyrektor posiada kilkunastoletnie praktyczne doświadczenie w zakresie budowy strategii marketingowych, projektowania procesów sprzedaży, uruchamiania nowych przedsięwzięć biznesowych, wprowadzania na rynek nowych marek i produktów, realizacji działań ATL, BTL, PR, zarówno w dużych międzynarodowych korporacjach jak i firmach z polskim kapitałem, głównie w branżach telekomunikacyjnej, retail i reklamowej.
Przez ostatnie 4 lata Rafał Napłoszek pracował w AVON, największej na świecie firmie sprzedaży bezpośredniej. – Całościowo odpowiadałem za wirtualnego operatora komórkowego, którego oferta skierowana była przede wszystkim do konsultantek – mówi Rafał Napłoszek. – Przygotowałem i wdrożyłem nową strategię rynkową firmy, wprowadziłem nowe taryfy, nowy system benefitów dla użytkowników, co w rezultacie przyczyniło się do prawie 3–krotnego wzrostu sprzedaży.
Wcześniej Rafał Napłoszek pracował również m.in. w Germanos, gdzie jako szef marketingu odpowiadał za całość działań marketingowych oraz w agencji reklamowej J. Walter Thompson. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW.
Rafał Napłoszek objął z początkiem listopada stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w GG Network S.A. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż i marketing produktów telekomunikacyjnych znajdujących się w portfolio GG, czyli przede wszystkim mobilną wersję komunikatora Gadu-Gadu, operatora komórkowego GaduAIR i usług telefonii internetowej VOIP.
Nowy dyrektor posiada kilkunastoletnie praktyczne doświadczenie w zakresie budowy strategii marketingowych, projektowania procesów sprzedaży, uruchamiania nowych przedsięwzięć biznesowych, wprowadzania na rynek nowych marek i produktów, realizacji działań ATL, BTL, PR, zarówno w dużych międzynarodowych korporacjach jak i firmach z polskim kapitałem, głównie w branżach telekomunikacyjnej, retail i reklamowej.
Przez ostatnie 4 lata Rafał Napłoszek pracował w AVON, największej na świecie firmie sprzedaży bezpośredniej. – Całościowo odpowiadałem za wirtualnego operatora komórkowego, którego oferta skierowana była przede wszystkim do konsultantek – mówi Rafał Napłoszek. – Przygotowałem i wdrożyłem nową strategię rynkową firmy, wprowadziłem nowe taryfy, nowy system benefitów dla użytkowników, co w rezultacie przyczyniło się do prawie 3–krotnego wzrostu sprzedaży.
Wcześniej Rafał Napłoszek pracował również m.in. w Germanos, gdzie jako szef marketingu odpowiadał za całość działań marketingowych oraz w agencji reklamowej J. Walter Thompson. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW.
- Rafał Napłoszek nowym dyrektorem sprzedaży GG Network
Nie ma Pan szczęścia do projektów MVNO. myAvon zamkniety i GaduAIR przymierza sie do tego samego.