UseLab Sp. z.o.o zakończyła dla GG Network S.A. (dawniej Gadu-Gadu S.A.) analizę eye trackingową projektu nowego portalu Gadu-Gadu (www.gadu-gadu.pl) oraz portali konkurencyjnych pod kątem komunikacji marketingowej. Badanie rozpoczęto w lutym 2009 roku na reprezentatywnej grupie (25 osób) wraz z statystycznymi analizami ilościowymi.
– Szczegółowy raport z badania wskazał nam np. trudności użytkowników ze zrozumieniem wybranych przez nas ikon – potwierdza Adam Zajdzik, Product Owner GG Network S.A.
Źródło: http://www.internetstandard.pl/news/344987/Krotko.UseLab.zakonczyl.analize.Gadu.Gadu.pl.html
UseLab Sp. z.o.o zakończyła dla GG Network S.A. (dawniej Gadu-Gadu S.A.) analizę eye trackingową projektu nowego portalu Gadu-Gadu (www.gadu-gadu.pl) oraz portali konkurencyjnych pod kątem komunikacji marketingowej. Badanie rozpoczęto w lutym 2009 roku na reprezentatywnej grupie (25 osób) wraz z statystycznymi analizami ilościowymi.
- Szczegółowy raport z badania wskazał nam np. trudności użytkowników ze zrozumieniem wybranych przez nas ikon - potwierdza Adam Zajdzik, Product Owner GG Network S.A.
Źródło: http://www.internetstandard.pl/news/344987/Krotko.UseLab.zakonczyl.analize.Gadu.Gadu.pl.html
- UseLab zakończył analizę Gadu-Gadu.pl