Zakład Ubezpieczeń Społecznych postanowił odważnie wkroczyć w świat internetowej komunikacji i rozpoczął mikroblogowanie w popularnym serwisie Blip.pl.
Jak tłumaczy Przemysław Przybylski Rzecznik Prasowy ZUS: „Internet jest dla nas bardzo ważnym medium, bo pozwala bardzo szybko, precyzyjnie i bez żadnych zniekształceń przesyłać informacje do klientów a równocześnie daje możliwość odbierania od nich sygnałów zwrotnych”.
Na Blipie coraz częściej swoje profile zakładają redakcje, dziennikarze, politycy, firmy i instytucje. Potencjał popularnego Blipa dostrzegli również pracownicy ZUS zakładając profil na mikroblogu, dzięki temu mogą dużo skuteczniej skontaktować się z rzeszą zainteresowanych internautów.
„Konto na serwisie Blip.pl jest naszym najnowszym pomysłem. Uważam, że akurat ten kanał ma olbrzymi potencjał i będzie bardzo szybko się rozwijał i zdobywał coraz większą popularność. Dlatego zamierzamy bardzo mocno w niego inwestować nasz czas i zaangażowanie” – dodaje Przemysław Przybylski, który osobiście prowadzi profil ZUS-u na Blipie.
Wszystkie informacje znajdujące się na stronie ZUS-u automatycznie pojawiają się na stronie http://zus.blip.pl. Oczywiście to nie wszystko. Jak doskonale wiadomo blip służy przede wszystkim do komunikacji, informowania. I tak każdy użytkownik serwisu Blip.pl, może nie wychodząc z domu zadać pytanie, na które, z pewnością otrzyma wyczerpującą odpowiedź (nie wiem jakim cudem w 160 znakach -przypisz Qrix’a)
Obecnie na liście obserwujących blog ZUS-u jest 100 osób, i liczba ta stale rośnie. Profil spotkał się ze sporym zainteresowaniem, biorąc pod uwagę, że został założony stosunkowo niedawno.
Komunikat GG Network
Zakład Ubezpieczeń Społecznych postanowił odważnie wkroczyć w świat internetowej komunikacji i rozpoczął mikroblogowanie w popularnym serwisie Blip.pl.
Jak tłumaczy Przemysław Przybylski Rzecznik Prasowy ZUS: „Internet jest dla nas bardzo ważnym medium, bo pozwala bardzo szybko, precyzyjnie i bez żadnych zniekształceń przesyłać informacje do klientów a równocześnie daje możliwość odbierania od nich sygnałów zwrotnych”.
Na Blipie coraz częściej swoje profile zakładają redakcje, dziennikarze, politycy, firmy i instytucje. Potencjał popularnego Blipa dostrzegli również pracownicy ZUS zakładając profil na mikroblogu, dzięki temu mogą dużo skuteczniej skontaktować się z rzeszą zainteresowanych internautów.
„Konto na serwisie Blip.pl jest naszym najnowszym pomysłem. Uważam, że akurat ten kanał ma olbrzymi potencjał i będzie bardzo szybko się rozwijał i zdobywał coraz większą popularność. Dlatego zamierzamy bardzo mocno w niego inwestować nasz czas i zaangażowanie” - dodaje Przemysław Przybylski, który osobiście prowadzi profil ZUS-u na Blipie.
Wszystkie informacje znajdujące się na stronie ZUS-u automatycznie pojawiają się na stronie http://zus.blip.pl. Oczywiście to nie wszystko. Jak doskonale wiadomo blip służy przede wszystkim do komunikacji, informowania. I tak każdy użytkownik serwisu Blip.pl, może nie wychodząc z domu zadać pytanie, na które, z pewnością otrzyma wyczerpującą odpowiedź (nie wiem jakim cudem w 160 znakach -przypisz Qrix'a)
Obecnie na liście obserwujących blog ZUS-u jest 100 osób, i liczba ta stale rośnie. Profil spotkał się ze sporym zainteresowaniem, biorąc pod uwagę, że został założony stosunkowo niedawno.
Komunikat GG Network
- ZUS na Blipie