Warner Bros rozpoczął kampanię promocyjną nowego filmu „Harry Potter i książę półkrwi” w mediach GG. Kampania opiera się na możliwości rzucania czarów przez użytkowników Gadu-Gadu. Aby zaczarować znajomych na GG, wystarczy dodać do listy kontaktów w komunikatorze numer Harrego Pottera – 240709 i odezwać się do niego. Wysyłając do Harrego określone zaklęcie wraz z wybranym numerem GG, rzucamy czar na znajomego i zmieniamy mu opis (każdemu zaklęciu przyporządkowany jest opis). Warunek – osoba, na którą owe zaklęcie rzucamy, musi również posiadać na liście kontaktów numer Harrego Pottera. Aby w pełni cieszyć się zabawą i korzystać ze wszystkich jej funkcjonalności, należy posiadać najnowszą wersję komunikatora. Kampania prowadzona jest także w serwisie MojaGeneracja.pl, w którym znajduje się specjalny, spersonalizowany profil reprezentujący postać Harrego Pottera. Znajdziemy tam także niestandardowe narzędzie Gadu Widget, które pozwala na komunikowanie się z użytkownikiem GG z dowolnej strony WWW, bez konieczności logowania w komunikatorze. Akcja potrwa do 25 lipca, a wspierają ją standardowe formy reklamowe w komunikatorze Gadu-Gadu. Kampanię zaplanował Zed Digital, dział interaktywny domu mediowego ZenithOptimedia, a kreacje przygotowała agencja Artegence.
Źródło: brief.pl
Warner Bros rozpoczął kampanię promocyjną nowego filmu „Harry Potter i książę półkrwi” w mediach GG. Kampania opiera się na możliwości rzucania czarów przez użytkowników Gadu-Gadu. Aby zaczarować znajomych na GG, wystarczy dodać do listy kontaktów w komunikatorze numer Harrego Pottera – 240709 i odezwać się do niego. Wysyłając do Harrego określone zaklęcie wraz z wybranym numerem GG, rzucamy czar na znajomego i zmieniamy mu opis (każdemu zaklęciu przyporządkowany jest opis). Warunek – osoba, na którą owe zaklęcie rzucamy, musi również posiadać na liście kontaktów numer Harrego Pottera. Aby w pełni cieszyć się zabawą i korzystać ze wszystkich jej funkcjonalności, należy posiadać najnowszą wersję komunikatora. Kampania prowadzona jest także w serwisie MojaGeneracja.pl, w którym znajduje się specjalny, spersonalizowany profil reprezentujący postać Harrego Pottera. Znajdziemy tam także niestandardowe narzędzie Gadu Widget, które pozwala na komunikowanie się z użytkownikiem GG z dowolnej strony WWW, bez konieczności logowania w komunikatorze. Akcja potrwa do 25 lipca, a wspierają ją standardowe formy reklamowe w komunikatorze Gadu-Gadu. Kampanię zaplanował Zed Digital, dział interaktywny domu mediowego ZenithOptimedia, a kreacje przygotowała agencja Artegence.
Źródło: brief.pl
- Harry Potter czaruje użytkowników Gadu-Gadu