Zaloguj | Nowe konto

Niestety jesteśmy kolejnym serwisem internetowym, który wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies), więc musimy Cię poinformować o tym (czuj się poinformowany/a). Jeśli nie chcesz, aby ciasteczka z naszej witryny były zapisywane w Twojej przeglądarce zmień jej ustawienia.

Jarek Rybus opuszcza GG i stawia na…

Jarosław Rybus na BlipieJarosław Rybus, wieloletni rzecznik prasowy i PR Manager Gadu-Gadu, kończy współpracę z GG Network na dotychczasowych warunkach z końcem listopada br. Obie strony deklarują kontynuację współpracy po zakończeniu umowy, w modelu outsourcingu wykorzystując wieloletnie doświadczenie.

Jarek Rybus koordynował działania PR jednej z najpopularniejszych polskich marek internetowych od końca 2004 roku. W tym czasie spółka zadebiutowała na GPW, uruchomiła wiele nowych usług, jak i weszła w struktury koncernu Naspers.

Stawiam na własną firmę doradczą i chcę dalej rozwijać się również poza Gadu-Gadu, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami – mówi Jarek Rybus, właściciel firmy Unipublica.com – Specjalizuję się w działaniach PR dla sektora IT, ale nie tylko. Oferuję swoje wieloletnie doświadczenie freelancera, chętnie wesprę działania PR również dla początkujących start-upów, osób z ciekawymi pomysłami i poszukującymi niekonwencjonalnych działań public relations. Jednym z nowych projektów, nad którymi obecnie pracuje jest opisywany już głośno przez media film „Blogersi.

Uznaliśmy wspólnie, że w takim elastycznym modelu nasza współpraca może być w przyszłości bardziej efektywna – mówi Piotr Pokrzywa z Zarządu GG Network S.A. – Wspólnie z Jarkiem przeprowadziliśmy wiele ważnych projektów i akcji. Jedna z nich – kontakt przez GG ze stacją kosmiczną – otrzymała prestiżową nagrodę branży PR – Złotego Spinacza. Liczymy, że nowa formuła współpracy z Jarkiem przyczyni się do powstania równie spektakularnych przedsięwzięć PR-owych Gadu-Gadu w przyszłości.

Zarządzana przez Jarka Rybusa firma Unipublica.com działa już prężnie w kilku obszarach: wydaje serwisy informacyjne (www.biuroprasowe.pl , www.reporters24.com). Obecnie Unipublica produkuje także pierwszy film o polskich blogerach pt. „Blogersi”. W filmie występują m.in. najpopularniejsi polscy autorzy blogów, politycy, medioznawcy i internauci. Film stara się odpowiedzieć na pytanie, czy blogi to piąta władza i jakie „narzędzia rażenia” posiadają w swoich rękach polscy blogerzy. Premiera przewidziana jest jeszcze w tym roku.

Jarosław Rybus, wieloletni rzecznik prasowy i PR Manager Gadu-Gadu, kończy współpracę z GG Network na dotychczasowych warunkach z końcem listopada br. Obie strony deklarują kontynuację współpracy po zakończeniu umowy, w modelu outsourcingu wykorzystując wieloletnie doświadczenie. Jarek Rybus koordynował działania PR jednej z najpopularniejszych polskich marek internetowych od końca 2004 roku. W tym czasie spółka zadebiutowała na GPW, uruchomiła wiele nowych usług, jak i weszła w struktury koncernu Naspers. - Stawiam na własną firmę doradczą i chcę dalej rozwijać się również poza Gadu-Gadu, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami – mówi Jarek Rybus, właściciel firmy Unipublica.com – Specjalizuję się w działaniach PR dla sektora IT, ale nie tylko. Oferuję swoje wieloletnie doświadczenie freelancera, chętnie wesprę działania PR również dla początkujących start-upów, osób z ciekawymi pomysłami i poszukującymi niekonwencjonalnych działań public relations. Jednym z nowych projektów, nad którymi obecnie pracuje jest opisywany już głośno przez media film „Blogersi”. - Uznaliśmy wspólnie, że w takim elastycznym modelu nasza współpraca może być w przyszłości bardziej efektywna – mówi Piotr Pokrzywa z Zarządu GG Network S.A. – Wspólnie z Jarkiem przeprowadziliśmy wiele ważnych projektów i akcji. Jedna z nich – kontakt przez GG ze stacją kosmiczną – otrzymała prestiżową nagrodę branży PR – Złotego Spinacza. Liczymy, że nowa formuła współpracy z Jarkiem przyczyni się do powstania równie spektakularnych przedsięwzięć PR-owych Gadu-Gadu w przyszłości. Zarządzana przez Jarka Rybusa firma Unipublica.com działa już prężnie w kilku obszarach: wydaje serwisy informacyjne (www.biuroprasowe.pl , www.reporters24.com). Obecnie Unipublica produkuje także pierwszy film o polskich blogerach pt. „Blogersi”. W filmie występują m.in. najpopularniejsi polscy autorzy blogów, politycy, medioznawcy i internauci. Film stara się odpowiedzieć na pytanie, czy blogi to piąta władza i jakie „narzędzia rażenia” posiadają w swoich rękach polscy blogerzy. Premiera przewidziana jest jeszcze w tym roku.  - Jarek Rybus opuszcza GG i stawia na…
Kategorie: GG Network - Właściciel GG
Tagi:
Komentarze z Facebooka

Dodaj komentarz