Firma Mobilvi kilka dni temu poinformowała media o rozpoczęciu współpracy z Gadu Gadu w zakresie emisji reklam w mobilnej aplikacji. GG Network zaprzecza. Kto ma racje?
Po opublikowaniu komunikatu Mobilvi spółka GG Network w przesłanym do mediów oświadczeniu poinformowała, że firma Mobilvi nie podjęła dotychczas żadnej oficjalnej i sformułowanej w jakiejkolwiek umowie współpracy z GG Network w zakresie emisji reklam w mobilnych wersjach komunikatora Gadu-Gadu.
Wyrażamy zdziwienie, że pomimo dopiero rozpoczętych i niezobowiązujących wstępnych rozmów, firma ta bez uzgodnień z GG Network przygotowała niezgodny z prawdą komunikat dla mediów, wykorzystując markę Gadu-Gadu do własnych celów, jak również wprowadziła media w błąd informując o nieistniejącej współpracy – czytamy w oświadczeniu producenta Gadu-Gadu.
Na oświadczenie GG Network szybko odpowiedział Tomasz Samul, prezes Mobilvi:
”Zarząd Mobilvi posiada informacje na temat współpracy pomiędzy spółkami, której podobno nie ma:
– GG Network zarejestrowała się w sieci reklamy w mobilnym internecie Mobilvi w dniu 19 maja br. oraz zaakceptowała Regulamin Współpracy.
– 10 czerwca otrzymaliśmy drogą mailową zgodę na publikację notatki prasowej o podjęciu współpracy, a 27 czerwca informację o gotowości uruchomienia kampanii reklamowej.
– W komunikacie prasowym nie informowaliśmy o realizacji kampanii, a o rozpoczęciu współpracy. Być może różnie od Zarządu GG Network rozumiemy pojęcie „podjęcia współpracy” lub Zarząd GG Network ma inne zdanie na temat współpracy z Mobilvi niż pracownicy, ale nie nam to już rozstrzygać.”
Źródło: media2.pl
Firma Mobilvi kilka dni temu poinformowała media o rozpoczęciu współpracy z Gadu Gadu w zakresie emisji reklam w mobilnej aplikacji. GG Network zaprzecza. Kto ma racje?
Po opublikowaniu komunikatu Mobilvi spółka GG Network w przesłanym do mediów oświadczeniu poinformowała, że firma Mobilvi nie podjęła dotychczas żadnej oficjalnej i sformułowanej w jakiejkolwiek umowie współpracy z GG Network w zakresie emisji reklam w mobilnych wersjach komunikatora Gadu-Gadu.
Wyrażamy zdziwienie, że pomimo dopiero rozpoczętych i niezobowiązujących wstępnych rozmów, firma ta bez uzgodnień z GG Network przygotowała niezgodny z prawdą komunikat dla mediów, wykorzystując markę Gadu-Gadu do własnych celów, jak również wprowadziła media w błąd informując o nieistniejącej współpracy - czytamy w oświadczeniu producenta Gadu-Gadu.
Na oświadczenie GG Network szybko odpowiedział Tomasz Samul, prezes Mobilvi:
”Zarząd Mobilvi posiada informacje na temat współpracy pomiędzy spółkami, której podobno nie ma:- GG Network zarejestrowała się w sieci reklamy w mobilnym internecie Mobilvi w dniu 19 maja br. oraz zaakceptowała Regulamin Współpracy.- 10 czerwca otrzymaliśmy drogą mailową zgodę na publikację notatki prasowej o podjęciu współpracy, a 27 czerwca informację o gotowości uruchomienia kampanii reklamowej.- W komunikacie prasowym nie informowaliśmy o realizacji kampanii, a o rozpoczęciu współpracy. Być może różnie od Zarządu GG Network rozumiemy pojęcie „podjęcia współpracy” lub Zarząd GG Network ma inne zdanie na temat współpracy z Mobilvi niż pracownicy, ale nie nam to już rozstrzygać."
Źródło: media2.pl
- Reklamowy spór między GG Network a Mobilvi