Poczta Polska nie od dziś prowadzi mikrobloga, ale teraz dodatkowo uruchomiła Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej w serwisie Blip.pl. Ma ono umożliwić uzyskanie informacji o usługach firmy i prawie pocztowym.
Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej jest dostępne pod adresem Infopocztapolska.blip.pl. To już drugi profil Poczty w tym serwisie. Od września aktywnymi blipowiczami są Kamila Rudnik i Zbyszek Baranowski z biura prasowego firmy. W tym momencie profil Poczty (pocztapolska.blip.pl) obserwuje już ponad 320 osób.
BOK Poczty Polskiej na Blipie ma udzielać informacji m.in. na temat usług firmy, prawa pocztowego, regulaminów i cen. Pracownicy poczty będą odpowiadać na pytania w godzinach 8:00-20:00.
– ,,Na Blipie startowaliśmy z pewnym niepokojem, jednak sukces tej formy dialogu z internautami przerósł nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby pytań i zgłaszanych spraw. Aby ułatwić Blipowiczom kontakt z nami postanowiliśmy część zadań powierzyć naszym specjalistom od usług. Mam nadzieję, że poradzą sobie z tak wymagającymi internautami jakimi są Blipowicze” – mówi Zbigniew Baranowski, Rzecznik Poczty Polskiej.
Główny profil Poczty Polskiej (pocztapolska.blip.pl) stanie się teraz bardziej wizerunkowy oraz informacyjny. Użytkownicy serwisu Blip.pl będą na nim mogli wygrać cenne znaczki pocztowe startując w konkursach czy przeczytać najważniejsze newsy o firmie i komentarze z bloga rzecznika.
Poczta Polska nie od dziś prowadzi mikrobloga, ale teraz dodatkowo uruchomiła Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej w serwisie Blip.pl. Ma ono umożliwić uzyskanie informacji o usługach firmy i prawie pocztowym.Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej jest dostępne pod adresem Infopocztapolska.blip.pl. To już drugi profil Poczty w tym serwisie. Od września aktywnymi blipowiczami są Kamila Rudnik i Zbyszek Baranowski z biura prasowego firmy. W tym momencie profil Poczty (pocztapolska.blip.pl) obserwuje już ponad 320 osób.
BOK Poczty Polskiej na Blipie ma udzielać informacji m.in. na temat usług firmy, prawa pocztowego, regulaminów i cen. Pracownicy poczty będą odpowiadać na pytania w godzinach 8:00-20:00.
- ,,Na Blipie startowaliśmy z pewnym niepokojem, jednak sukces tej formy dialogu z internautami przerósł nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby pytań i zgłaszanych spraw. Aby ułatwić Blipowiczom kontakt z nami postanowiliśmy część zadań powierzyć naszym specjalistom od usług. Mam nadzieję, że poradzą sobie z tak wymagającymi internautami jakimi są Blipowicze" - mówi Zbigniew Baranowski, Rzecznik Poczty Polskiej.
Główny profil Poczty Polskiej (pocztapolska.blip.pl) stanie się teraz bardziej wizerunkowy oraz informacyjny. Użytkownicy serwisu Blip.pl będą na nim mogli wygrać cenne znaczki pocztowe startując w konkursach czy przeczytać najważniejsze newsy o firmie i komentarze z bloga rzecznika.
- Poczta Polska: Biuro Obsługi Klienta na Blipie