Zaloguj | Nowe konto

Niestety jesteśmy kolejnym serwisem internetowym, który wykorzystuje mechanizm ciasteczek (cookies), więc musimy Cię poinformować o tym (czuj się poinformowany/a). Jeśli nie chcesz, aby ciasteczka z naszej witryny były zapisywane w Twojej przeglądarce zmień jej ustawienia.

Poczta Polska: Biuro Obsługi Klienta na Blipie

Poczta Polska nie od dziś prowadzi mikrobloga, ale teraz dodatkowo uruchomiła Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej w serwisie Blip.pl. Ma ono umożliwić uzyskanie informacji o usługach firmy i prawie pocztowym.

Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej jest dostępne pod adresem Infopocztapolska.blip.pl. To już drugi profil Poczty w tym serwisie. Od września aktywnymi blipowiczami są Kamila Rudnik i Zbyszek Baranowski z biura prasowego firmy. W tym momencie profil Poczty (pocztapolska.blip.pl) obserwuje już ponad 320 osób.

BOK Poczty Polskiej na Blipie ma udzielać informacji m.in. na temat usług firmy, prawa pocztowego, regulaminów i cen. Pracownicy poczty będą odpowiadać na pytania w godzinach 8:00-20:00.

,,Na Blipie startowaliśmy z pewnym niepokojem, jednak sukces tej formy dialogu z internautami przerósł nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby pytań i zgłaszanych spraw. Aby ułatwić Blipowiczom kontakt z nami postanowiliśmy część zadań powierzyć naszym specjalistom od usług. Mam nadzieję, że poradzą sobie z tak wymagającymi internautami jakimi są Blipowicze” – mówi Zbigniew Baranowski, Rzecznik Poczty Polskiej.

Główny profil Poczty Polskiej (pocztapolska.blip.pl) stanie się teraz bardziej wizerunkowy oraz informacyjny. Użytkownicy serwisu Blip.pl będą na nim mogli wygrać cenne znaczki pocztowe startując w konkursach czy przeczytać najważniejsze newsy o firmie i komentarze z bloga rzecznika.

Poczta Polska nie od dziś prowadzi mikrobloga, ale teraz dodatkowo uruchomiła Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej w serwisie Blip.pl. Ma ono umożliwić uzyskanie informacji o usługach firmy i prawie pocztowym.Biuro Obsługi Klienta Poczty Polskiej jest dostępne pod adresem Infopocztapolska.blip.pl. To już drugi profil Poczty w tym serwisie. Od września aktywnymi blipowiczami są Kamila Rudnik i Zbyszek Baranowski z biura prasowego firmy. W tym momencie profil Poczty (pocztapolska.blip.pl) obserwuje już ponad 320 osób. BOK Poczty Polskiej na Blipie ma udzielać informacji m.in. na temat usług firmy, prawa pocztowego, regulaminów i cen. Pracownicy poczty będą odpowiadać na pytania w godzinach 8:00-20:00. - ,,Na Blipie startowaliśmy z pewnym niepokojem, jednak sukces tej formy dialogu z internautami przerósł nasze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się tak dużej liczby pytań i zgłaszanych spraw. Aby ułatwić Blipowiczom kontakt z nami postanowiliśmy część zadań powierzyć naszym specjalistom od usług. Mam nadzieję, że poradzą sobie z tak wymagającymi internautami jakimi są Blipowicze" - mówi Zbigniew Baranowski, Rzecznik Poczty Polskiej. Główny profil Poczty Polskiej (pocztapolska.blip.pl) stanie się teraz bardziej wizerunkowy oraz informacyjny. Użytkownicy serwisu Blip.pl będą na nim mogli wygrać cenne znaczki pocztowe startując w konkursach czy przeczytać najważniejsze newsy o firmie i komentarze z bloga rzecznika.  - Poczta Polska: Biuro Obsługi Klienta na Blipie
Kategorie: Blip.pl
Tagi:
Komentarze z Facebooka

Dodaj komentarz