Od 6. kwietnia w GaduAIR obowiązują zmienione regulaminy promocji. Ograniczono liczbę minut w ofercie Wszechdostępni w GaduAIR, zmniejszono pakiet transferu danych w promocji Internet za free, a także odwołano dwie promocje dla nowych użytkowników.
W ramach promocji Wszechdostępni w GaduAIR ograniczono liczbę minut na rozmowy w sieci i na komunikator Gadu-Gadu do 1000 minut.
Zmniejszono także liczbę promocyjnych megabajtów przy doładowaniu konta on-line za 20 zł – z 50 MB do 20 MB – w ramach oferty Internet za free.
Odwołano promocje: Bonus za polecanie oraz Bonus dla poleconych dla nowych użytkowników GaduAIR.
Zmiany podyktowane są koniecznością takiej optymalizacji oferty, aby nadal odpowiadała ona potrzebom większości naszych Klientów, a jednocześnie uniemożliwiała pojawianie się nadużyć. Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać najbardziej atrakcyjne stawki i promocje wszędzie tam, gdzie jest to możliwe w ramach rozsądnego rachunku ekonomicznego. – czytamy na oficjalnym blogu GaduAIR.
Źródło: Telepolis.pl
Od 6. kwietnia w GaduAIR obowiązują zmienione regulaminy promocji. Ograniczono liczbę minut w ofercie Wszechdostępni w GaduAIR, zmniejszono pakiet transferu danych w promocji Internet za free, a także odwołano dwie promocje dla nowych użytkowników.W ramach promocji Wszechdostępni w GaduAIR ograniczono liczbę minut na rozmowy w sieci i na komunikator Gadu-Gadu do 1000 minut.Zmniejszono także liczbę promocyjnych megabajtów przy doładowaniu konta on-line za 20 zł - z 50 MB do 20 MB - w ramach oferty Internet za free.Odwołano promocje: Bonus za polecanie oraz Bonus dla poleconych dla nowych użytkowników GaduAIR.
Zmiany podyktowane są koniecznością takiej optymalizacji oferty, aby nadal odpowiadała ona potrzebom większości naszych Klientów, a jednocześnie uniemożliwiała pojawianie się nadużyć. Dokładamy wszelkich starań, aby utrzymać najbardziej atrakcyjne stawki i promocje wszędzie tam, gdzie jest to możliwe w ramach rozsądnego rachunku ekonomicznego. - czytamy na oficjalnym blogu GaduAIR.
Źródło: Telepolis.pl
- Niekorzystne zmiany w promocjach